Search This Blog

"A teacher is someone who takes your hand, touches your heart and opens your mind..........."

13 March 2010

MAJLIS PENUTUP MASMAT KE 40

Kelihatan para peserta memenuhi Dewan Fikri SMAASZA untuk Majlis penyampaian hadiah dalam majlis penutup.


Hari ini Sabtu, 13 Mac berakhirlah Kejohanan Masmat kali ke 40 setelah 3 hari berkampung di SMAASZA. Tahniah kepada Atlit dari SMA Marang yang menjuarai keseluruhan permainan kategori Lelaki , manakala SM Imtiaz Kuala Berang telah menjadi Johan Kategori Perempuan. Shabas!
Kepada pasukan sekolah lain diharap jangan berputus asa dan cuba lagi di masa akan datang. Tahniah diucapkan kepada para peserta kerana bermain dengan penuh muhibbah dengan semangat kesukanan yang tinggi. Majulah sukan untuk MASMAT.


Majlis diserikan lagi dengan ucapan daripada Yang Berbahagia Tuan Hj Razali b Salleh selaku Timbalan Pesuruhjaya Jabatan Hal Ehwal Terengganu, Bahagian Pendidikan.

Inilah dia Piala Pusingan Kategori Lelaki dan Perempuan yang menjadi rebutan para peserta MASMAT.

Para peserta daripada SMA Marang bergambar kenangan dengan Pengetua mereka.

Tidak ketinggalan juga barisan guru-guru SMAASZA "berposing mesra" sambil menunggu ketibaan dif-dif Kehormat tiba untuk Majlis Penutup. Dari kiri, Pn Sh Aisyah, Pn Normaha, Pn Wan Norhidayah, Pn Rohani dan Puan Halimah.

Antara hadiah-hadiah yang disampaikan kepada pemenang

Sebahagian lagi peserta sedang berbaris didalam Dewan

Peserta daripada SM IMTIAZ

Johan Kategori Lelaki, SMA Marang, bergambar bersama Guru Pengurus Pasukan dan Pengetua . Tahniah!

Hadiah-hadiah telah disampaikan oleh YB Dato' Abdul Rahin b Mohd Said diiringi oleh Tn Hj Razali b Salleh Perasmian Penutup disempurnakan oleh Yang Berhormat Dato' Abdul Rahin bin Mohd Said. Exco Kerajaan Negeri Terengganu.



***Tahniah kepada Pegawai-pegawai JHEAT dan PK Koko SMAASZA Pn Zalina bt Hassan (he, he, he, walau tidak dapat hadir dalam majlis penutup ) yang telah berjaya mengendalikan perjalanan Kejohanan Sukan kali ke 40 ini, dan seterusnya kepada semua pihak Pengurusan dan guru-guru SMAASZA yang telah memberi sumbangan tenaga dan idea dalam usaha untuk menjayakan Kejohanan kali ini. Terima Kasih.*****



No comments:

Post a Comment