Search This Blog

"A teacher is someone who takes your hand, touches your heart and opens your mind..........."

19 August 2011

Akademi PMR Siri ke 12.

Walaupun sedang berpuasa, mereka tetap kuat, tetap tabah. Tidak sedikit pun menunjukkan mereka letih dan lemah. Inilah semangat pelajar2 PMR yang sedang mengikuti Kem Akademi PMR 2011 di Seri Malaysia, Marang. Ada lagi sekumpulan pelajar yang juga sama-sama menyertai kem ini pada tarikh yang sama , tapi di tempat yang berbeza iaitu, di Sumai Hotel, Batu Buruk.
Ini bukti yang menunjukkan berpuasa bukan menghalang kita daripada melakukan aktiviti harian kita seperti biasa. Bahkan menjadi lebih baik dan hebat kerana amalan berpuasa sebenarnya proses menjana minda, menguat semangat dan mendidik rohani.

Pelajar pengerusi majlis

Cikgu Zamri Ismail daripada SMK Kompleks Gong Badak

Pelajar-pelajar sedang tekun menjawab soalan module yang disediakan.


Terima kasih anak2ku.....ada juga 2, 3 orang pelajar yang sudi bergambar dengan cg setelah selesai slot Matematik.... huhuhu.

Semoga anak2 pelajar semua mencapai objektif program ini dan seterusnya mendapat score A for maths , PMR 2011 khususnya dan straight A PMR amnya.



Cg Abdul Halim daripada SMK Tok Jiring, Kuala Terengganu.

Apa jua yang ilmu yang diperolehi daripada Kem Akademi PMR ini seharusnya dapat dimanfaatkan apabila anda pulang ke sekolah nanti dan seterusnya boleh membantu anak2 pelajar semaksimum yang mungkin dalam PMR 2011.


No comments:

Post a Comment