Search This Blog

"A teacher is someone who takes your hand, touches your heart and opens your mind..........."

13 August 2011

KEM AKADEMI PMR 2011



Kem Akademi siri ke 8, berlangsung di Mid Town Hotel Kuala Terengganu. Semoga usaha JPNT berbaloi.



Diharap kumpulan pelajar yang bertuah ini akan sama-sama berkongsi ilmu dan pengalaman bersama rakan-rakan mereka yang tidak berpeluang mengikuti kem seumpama ini apabila pulang ke sekolah nanti.



Kebelbagaian kaedah dalam P & P yang diperolehi akan memantapkan lagi kefahamaan pelajar.



Pelajar-pelajar yang telah didedahkan dengan kem seperti ini akan mendapat lebih latihan pengukuhan dan pengayaan sebagai persediaan untuk menghadapi peperiksaan.



Perkara penting yang perlu diambil kira ialah "FOKUS". Maksud fokus di sini ialah, melihat, mendengar, dan fikir apa yang sedang diajarkan/dilakukan dan seterusnya mempraktikkan apa yang telah dipelajari untuk mendapatkan kemahiran yang maksimum.





Kumpulan pelajar yang terdiri daripada beberapa sekolah belajar dan bergabung dalam satu kumpulan besar membuatkan mereka begitu teruja mengikuti kem. Semoga mereka semua dapat score "semua A" dalam PMR 2011.





Terima kasih kepada urusetia Kem yang tidak jemu-jemu mengendalikan Kem ini dengan pelbagai kerenah pelajar. Sama-samalah kita berusaha dan berdoa yang terbaik untuk anak didik kita. Cemerlang sahsiah, cemerlang akademik.


No comments:

Post a Comment